Privacyverklaring
Deze privacyverklaring is van toepassing op de navolgende onderneming en op de
volgende handelsnamen:

  1. Outmatch (ingeschreven in het Handelsregister onder KvK nummer: 57609098);
  2. Acquisitiegemak;
  3. Liefde op Wielen;
  4. Camping te Koop;
  5. Hotels te Koop.
    De ondernemingen zoals hiervoor omschreven worden hierna genoemd: “Wij” of “Ons”.
    Samenvatting
    Wij respecteren uw persoonsgegevens en dragen er zorg voor dat de persoonsgegevens
    die aan Ons worden verstrekt of die Wij anderszins verkrijgen vertrouwelijk worden
    behandeld. Bij persoonsgegevens gaat het om alle informatie over een persoon. Ook
    gegevens die indirect iets over iemand zeggen, zijn persoonsgegevens. Met deze
    privacyverklaring wordt uitvoering gegeven aan de in de AVG neergelegde informatieplicht
    aan de betrokkene(n) wiens persoonsgegevens Wij verwerken.
    Om de leesbaarheid te vergroten is deze privacyverklaring ingedeeld in volgende
    paragrafen:
    I. Doel verwerking persoonsgegevens (hierin wordt de reden van verwerking van
    persoonsgegevens uitgelegd)
    II. Welke persoonsgegevens Wij verwerken, voor welke doeleinden, de
    bewaartermijn en met wie deze (persoons)gegevens (kunnen) worden gedeeld.
    III. De grondslag van de verwerking van persoonsgegevens door Ons.
    IV. Met wie Wij persoonsgegevens (kunnen) delen.
    V. Beveiliging van persoonsgegevens.
    VI. Social Media
    VII. Cookies
    VIII. Rechten van betrokkenen
    IX. Vragen / contact
    I. Doel verwerking persoonsgegevens
    Wij verwerken de hierna genoemde persoonsgegevens voor de hierna te noemen
    doeleinden:
  6. het verlenen van diensten, waaronder de uitvoering van de door of met Ons
    gesloten overeenkomsten;
  7. facturatie;
  8. advisering, bemiddeling en verwijzing;
  9. het naleven van juridische en wettelijke verplichtingen;
  10. marketing- en communicatie activiteiten;
  11. werving en selectie (sollicitatie) en uitvoering van het dienstverband
    U als betrokkene maakt zelf de keuze hieraan deel te nemen en daarvoor
    persoonsgegevens achter te laten.
    II. Welke persoonsgegevens worden verwerkt?
    Wij verwerken de navolgende (soorten of categorieën) persoonsgegevens ten behoeve van
    de dienstverlening en/of die door betrokkene vanuit eigen initiatief zijn verstrekt:
    2
  12. Indien u een klant en/of leverancier bent van Ons lees dan paragraaf II-a van deze
    privacyverklaring.
  13. Indien u een bezoeker bent van Ons lees dan paragraaf II-b van deze
    privacyverklaring.
  14. Indien u een visitekaartje verstrekt aan Ons lees dan paragraaf II-c van deze
    privacyverklaring.
  15. Indien u contact opneemt of een email stuurt aan Ons lees dan paragraaf II-d van
    deze privacyverklaring.
  16. Indien u onze website bezoekt lees dan paragraaf II-e van deze privacyverklaring.
  17. Indien u solliciteert of werkt bij Ons lees dan paragraaf II-f
    II-a indien u een klant of leverancier bent van OnsHoe wij persoonsgegevens verzamelen, welke persoonsgegevens wij verzamelen en
    waarom
    Op basis van de wet- en regelgeving zijn ondernemingen zoals Wij genoodzaakt om
    bepaalde informatie of documenten voor handen te hebben over de identiteit van haar
    klanten en/of leveranciers. Om die reden verzamelen wij bepaalde persoonsgegevens
    van onze klanten en/of leverancier in het geval onze klant een onderneming is, of een
    onderneming vertegenwoordigt. Deze informatie vragen wij van de klant en/of
    leverancier, of wordt opgevraagd uit openbare registers zoals het Handelsregister van
    de Kamer van Koophandel.
    Het gaat om de volgende persoonsgegevens en/of doeleinden:Persoonsgegevens:
    Bedrijfsnaam, (voor)namen, contactgegevens, functienaam, uittreksels uit het
    Handelsregister van de Kamer van Koophandel.Doeleinden:
    om u te identificeren, om vast te stellen of u al dan niet bevoegd bent om onze
    opdrachtgever te vertegenwoordigen, of om te voldoen aan onze wettelijke
    verplichtingen.
    Verder verwerken wij in het kader van het in stand houden van de relatie met onze
    klanten en/of leveranciers, danwel in het kader van de uitvoering van de
    overeenkomsten die Wij sluiten met klanten en/of leveranciers een aantal
    persoonsgegevens.
    Het gaat om de volgende persoonsgegevens en/of doeleinden:
    3
    Persoonsgegevens:
    Bedrijfsnaam, (voor)namen, contactgegevens, bankgegevens, financiële gegevens
    zoals btw-nummer en uittreksels uit het Handelsregister van de Kamer van Koophandel.Doeleinden:
    Om contact met u op te nemen, om diensten te kunnen verlenen/uitvoeren/leveren,
    voor facturatie, om betalingen te koppelen aan facturen, om vorderingen te (laten)
    incasseren, klachtenafhandeling en/of geschilbeslechting, voor de continuïteit van onze
    bedrijfsvoering, of om onze (juridische) positie vast te stellen/of te verdedigen.Met wie wij deze informatie delen
    Waar nodig zullen Wij persoonsgegevens kunnen delen met de aan Ons verbonden
    personen en/of vennootschappen, de overheid (Belastingdienst) en derden indien dit
    nodig is in het kader van de bovenstaande doeleinden, of wanneer deze derden ons
    helpen in het kader van de uitvoering van overeenkomsten en/of levering van diensten.Bewaartermijn
    Over het algemeen bewaren wij persoonsgegevens voor de bovengenoemde
    doeleinden gedurende het bestaan van de klantrelatie en tot maximaal zeven jaar na
    beëindiging van de relatie, of twintig jaar in geval van bijzonderheden zoals
    garantieverplichtingen.
    II-b Indien u een bezoeker bent van OnsHoe wij persoonsgegevens verzamelen, welke persoonsgegevens wij verzamelen en
    waarom
    Onze gebouwen en/of terreinen kunnen beveiligd zijn met camerabewaking. Dat
    betekent dat indien u onze gebouwen en/of terreinen bezoekt u mogelijk zichtbaar bent
    op beelden.
    Wij houden realtime toezicht in onze gebouwen en/of op onze terreinen via deze
    camerabeelden en bewaren deze gedurende twee weken. In geval van
    onregelmatigheden zullen Wij de camerabeelden veiligstellen en gedurende langere
    tijd bewaren indien dat nodig is in het kader van de behandeling van of onderzoek naar
    onregelmatigheden.
    Wij gebruiken camerabewaking uit veiligheidsoverwegingen om te voorkomen dat
    onbevoegden onze gebouwen of terreinen betreden, ter bescherming van onze
    bedrijfsbelangen, eigendommen en/of personeelsleden en/of om onregelmatigheden te
    kunnen onderzoeken en behandelen. In voorkomend geval kunnen we deze
    camerabeelden gebruiken bij het vaststellen en/of verdedigen van onze belangen in
    geval van juridische procedures.Met wie wij deze informatie delen
    Waar nodig zullen Wij persoonsgegevens kunnen delen met de aan Ons verbonden
    personen en/of vennootschappen, de overheid (in geval van (vermoeden van) strafbare
    feiten) of andere derden indien dit nodig is in het kader van de bovenstaande
    doeleinden, of wanneer deze derden ons hierbij helpen.Bewaartermijn
    Over het algemeen bewaren wij camerabeelden gedurende twee weken. In geval van
    onregelmatigheden bewaren wij de camerabeelden voor een langere periode om
    4
    onregelmatigheden te onderzoeken en/of te behandelen. Daarna worden
    camerabeelden vernietigd.
    II-c indien u aan Ons contactgegevens verstrekt en/of een visitekaartje
    achterlaatHoe wij persoonsgegevens verzamelen, welke persoonsgegevens wij verzamelen en
    waarom
    Indien u contactgegevens aan Ons verstrekt, of een visitekaartje vertrekt aan (een
    werknemer van) Ons, dan verwerken wij mogelijk uw persoonsgegevens, zoals uw
    naam, contactgegevens, bedrijfsnaam, functienaam en uw contactpersoon. Wij
    gebruiken uw persoonsgegevens om contact met u op te nemen, of om u informatie te
    verstrekken over (een van) onze onderneming(en).
    Wij hebben een aantal grondslagen om uw gegevens te verwerken, namelijk uw eigen
    toestemming of voor onze legitieme doeleinden, zoals u informeren over
    ontwikkelingen in (een van) onze onderneming(en) of om u uit te nodigen voor
    evenementen.Met wie wij deze informatie delen
    Waar nodig zullen Wij persoonsgegevens kunnen delen met de aan Ons verbonden
    personen en/of vennootschappen, of derden indien dit nodig is in het kader van
    realisatie van bovenstaande doeleinden, of wanneer deze derden ons hierbij helpen.Bewaartermijn
    Over het algemeen bewaren wij persoonsgegevens voor de bovengenoemde
    doeleinden gedurende het bestaan van de klantrelatie en tot maximaal zeven jaar na
    beëindiging van die relatie.
    II-d Indien u contact opneemt of een email stuurt aan OnsHoe wij persoonsgegevens verzamelen, welke persoonsgegevens wij verzamelen en
    waarom
    Indien u contact met ons opneemt of een email stuurt dan verwerken wij bepaalde
    gegevens van u.Persoonsgegevens:
    Dat kan uw (voor)naam, emailadres, telefoonnummer, de (inhoud van de) email/brief
    of de inhoud van een ander communicatiemiddel zijn.Doeleinden:
    Wij gebruiken deze informatie om uw email of correspondentie te verwerken en/of te
    beantwoorden, maar ook bij de uitvoering van de dienstverlening en/of
    overeenkomsten die wij met u hebben gesloten.
    5
    Met wie wij deze informatie delen
    Waar nodig zullen Wij persoonsgegevens kunnen delen met de aan Ons verbonden
    personen en/of vennootschappen, of derden indien dit nodig is in het kader van
    realisatie van bovenstaande doeleinden, of wanneer deze derden ons hierbij helpen.
    Bewaartermijn
    Over het algemeen bewaren Wij persoonsgegevens voor de bovengenoemde
    doeleinden gedurende het bestaan van de klantrelatie en in beginsel tot maximaal
    zeven jaar na beëindiging van de relatie en indien daarvoor aanleiding is (bijvoorbeeld
    in het kader van garantieverplichtingen, of langer durende verplichtingen of bijzondere
    omstandigheden) tot maximaal twintig lang.
    II-e Indien u de website van Ons bezoektHoe wij persoonsgegevens verzamelen, welke persoonsgegevens wij verzamelen en
    waarom
    Indien u onze website bezoekt dan wordt bepaalde informatie verzameld en verwerkt
    die aan uw persoon verbonden kan zijn.Persoonsgegevens:
    Met tools van Google meten we het gedrag op onze website en verzamelen we
    gebruikersstatistieken. Lees hier meer over in onze cookieverklaring op de website.
    Wij gebruiken deze informatie om de website verder te ontwikkelen en te verbeteren,
    of voor marketingdoeleinden. Op basis van de gebruikersstatistieken kunnen we zien
    of de huidige website goed functioneert. Wanneer Wij zien dat bepaalde onderdelen
    verbetering nodig hebben passen we de website hierop aan.
    Via de website (onder “contact”) kunt u een email naar ons sturen. Wij vragen bij het
    gebruik hiervan om uw naam en emailadres op te geven. Ter keuze kunt u ook een
    telefoonnummer opgeven.
    Wij gebruiken de door u verstrekte informatie om (de inhoud van) uw email te
    verwerken en (desgevraagd) te kunnen beantwoorden.Met wie wij deze informatie delen
    Waar nodig zullen wij persoonsgegevens kunnen delen met de aan Ons verbonden
    personen en/of vennootschappen, of derden indien dit nodig is in het kader van
    realisatie van bovenstaande doeleinden, of wanneer deze derden ons hierbij helpen.Bewaartermijn
    Over het algemeen bewaren wij persoonsgegevens voor de bovengenoemde
    doeleinden gedurende twee jaar.
    6
    II-f indien u solliciteert of werkzaam bent bij OnsHoe wij persoonsgegevens verzamelen, welke persoonsgegevens wij verzamelen en
    waarom
    Indien u solliciteert of bij Ons werkzaam bent, dan verwerken wij bepaalde gegevens
    van u in het kader van uw sollicitatie en de sollicitatieprocedure en gedurende het
    dienstverband.Persoonsgegevens
    De persoonsgegevens die Wij verzamelen zijn (meestal) afkomstig van uzelf.
    Bijvoorbeeld uw contactgegevens en de gegevens in het door u verstrekte cv of in uw
    sollicitatiebrief. Indien u referenties opgeeft, of solliciteert via een werving- en/of
    selectiebureau, dan kunnen deze partijen ons (persoons)gegevens verstrekken. Ook
    verzamelen wij informatie over u via social media, zoals Facebook en/of Linked-In.
    Gedurende het dienstverband worden gegevens verzameld die vermeld dienen te
    worden op uw loonstrook, of die nodig zijn ter uitvoering van arbeidsrechtelijke, fiscale
    of socialezekerheidswetgeving.Identificatie / correspondentie
    Naam, adresgegevens, emailadres, (mobiel) telefoonnummer
    Deze gegevens gebruiken wij ter identificatie en om met u te communiceren, en/of
    nakoming van contractuele afspraken met u, met derden zoals werving- en/of
    selectiebureaus.Identificatie
    Nationaliteit, burgerlijke status, geslacht, foto.
    Deze informatie verzamelen wij om u te identificeren aan de hand van een geldig ID,
    rijbewijs of verblijfsdocument en of u in Nederland tewerkgesteld mag worden.Diploma’s en achtergrondinformatie (arbeids/opleidingsverleden) en
    geschiktheidstesten
    Deze informatie verzamelen Wij om vast te stellen en/of te onderbouwen of u
    (on)geschikt bent voor de functie en/of vacature waar u op gesolliciteerd heeft.
    Al de hierna genoemde gegevens worden verzamelend in het kader van de te volgen
    sollicitatieprocedure, het beargumenteren van keuzes indien een aanbod wordt gedaan
    en het voorbereiden van een (concept)(arbeids)overeenkomst.Loonadministratie
    In het kader van de loonadministratie worden gedurende het dienstverband bepaalde
    gegevens verzameld, zoals de aard, het nummer en een afschrift van uw ID en/of
    verblijfsvergunning, uw geboortedatum, datum indiensttreding en uw BSN of gewerkte
    tijd. Ook kunnen gegevens worden vastgelegd over voorliggende dienstverbanden,
    indien deze relevant kunnen zijn voor het huidige dienstverband, bijvoorbeeld in
    voorkomend geval voor de berekening van de zg. ketenregeling of opzegtermijn.Ziekte en re-integratie
    In het kader van ziekte en re-integratie of contractuele of arbeidsrechtelijke
    verplichtingen kunnen Wij gegevens verzamelen t.b.v. de nakoming of uitvoering van
    ziekte- en/of re-integratieverplichtingen. Het kan hierbij gaan om data waarop u ziek
    bent of bent geweest, de toepasselijkheid van de zg. no riskpolis en/of het bestaan van
    recht(en) op uitkering.
    7
    Gebruik bedrijfsmiddelen
    Wij kunnen het gebruik van bedrijfsmiddelen zoals voertuigen, (mobiele) telefoons,
    computers en bedrijfsnetwerk monitoren. Deze informatie kan verzameld worden uit
    oogpunt van planning en efficiency, kostenreductie of beheersing, beveiligingsrisico’s,
    public relations, juridische risico’s en/of arbeidsconflicten.Met wie wij deze informatie delen
    Waar nodig zullen Wij persoonsgegevens kunnen delen met de aan Ons verbonden
    personen en/of vennootschappen, of derden indien dit nodig is in het kader van
    realisatie van bovenstaande doeleinden, of wanneer deze derden ons hierbij helpen,
    zoals een uitzend-, en/of werving en/of selectiebureau, Belastingdienst,
    loonadministratie, verzekering of arbodienst, of juridische dienstverleners.Bewaartermijn
    Over het algemeen bewaren Wij persoonsgegevens voor de bovengenoemde
    doeleinden gedurende twee jaar indien iemand wel geschikt is, maar geen
    arbeidsovereenkomst tot stand is gekomen. Wij doen dat om iemand alsnog te kunnen
    benaderen indien (alsnog) een geschikte vacature vrij komt.
    Indien iemand door Ons wordt gekwalificeerd als ongeschikt, dan worden
    sollicitatiegegevens bewaard tot maximaal zes maanden na het einde van de
    sollicitatieprocedure, danwel maximaal vijf jaar indien een geschil ontstaat en Wij onze
    keuze dienen te verdedigen (al dan niet in rechte).
    Indien iemand door Ons in dienst wordt genomen of werkzaam is, dan worden de
    verzamelde gegevens minimaal vijf jaar bewaard na uitdiensttreding en langer indien
    een geschil ontstaat en Wij onze positie dienen te kunnen verdedigen (al dan niet in
    rechte).
    III. Grondslag verwerking van persoonsgegevens
    Wij verwerken de hierboven genoemde persoonsgegevens uitsluitend op basis van de
    hierna te noemen gronden als bedoeld in artikel 6 van de AVG:
    a. wettelijke verplichting
    b. uitvoering van een overeenkomst
    c. verkregen toestemming van betrokkene(n)
    d. ter bescherming van gerechtvaardigde belangen
    e. ter bescherming van vitale belangen betrokkene(n)
    IV. Met wie Wij persoonsgegevens (kunnen) delen
    Wij kunnen uw persoonsgegevens (hoofdstuk II) alleen delen met derde partijen in het
    kader van de hiervoor genoemde doeleinden op basis van de hiervoor in hoofdstuk III
    genoemde grondslagen.
    Met de derde partij die namens en/of in opdracht van Ons uw persoonsgegevens verwerkt
    wordt een verwerkersovereenkomst gesloten waardoor die derde partij eveneens
    gehouden is tot naleving van de AVG. Door Ons ingeschakelde derde partijen, die Onze
    diensten aanbieden, zijn voor de (verdere) verwerking van uw persoonsgegevens zelf
    verantwoordelijk voor de naleving van de AVG. Hierbij valt te denken aan een accountant,
    notaris, ingeschakelde andere derde partij ten behoeve van een second opinion of
    deskundigenrapport.
    Wij hebben verwerkersovereenkomsten gesloten met:
    8
  • https://studio148.nl/ voor Acquisitie Gemak, met https://label20.nl/ voor Acquisitie
    Gemak en Outmatch en met https://www.afdelingonline.nl/ voor Camping Te Koop
    en Hotel Te Koop. Zij verzorgen de hosting van onze website. Voor Liefde op Wielen
    doen wij dat zelf. Hierdoor is het mogelijk dat de websites bereikbaar zijn. De
    hosting wordt ingekocht bij de externe hostingpartijen voornoemd. Deze partijen
    hebben toegang tot gegevens op onze website maar mogen deze niet verkopen of
    gebruiken.
  • https://studio148.nl/ voor Acquisitie Gemak, met https://label20.nl/ voor Acquisitie
    Gemak en Outmatch en met https://www.afdelingonline.nl/ voor Camping Te Koop
    en Hotel Te Koop. Voor marketingdoeleinden hebben zij toegang tot onze website.
    Deze partners hebben bijvoorbeeld toegang tot de ingevulde contactformulieren,
    pagina’s en berichten op de website. Deze gegevens mogen uitsluitend gebruikt
    worden ter verbetering van ons aanbod en de website. Met deze partners hebben
    wij duidelijke afspraken over het waarborgen van de privacy van Onze gegevens.
    Zij mogen geen persoonsgegevens verstrekken aan andere partijen of gebruiken
    voor eigen doeleinden. Het is voor hen dus niet toegestaan om persoonsgegevens
    en gebruikersstatistieken te verkopen aan derden.
  • Google: Met tools en/of applicaties van Google meten we het gedrag van bezoekers
    op onze website en verzamelen we gebruikersstatistieken. Lees hierover meer in
    onze cookieverklaring. Ook met deze partij hebben Wij een
    verwerkersovereenkomst afgesloten. Google kan deze informatie aan derden
    verschaffen indien Google hiertoe wettelijk wordt verplicht, of voor zover derden de
    informatie namens Google verwerken. Wij hebben hier geen invloed op. Wij hebben
    Google niet toegestaan de verkregen analytics informatie te gebruiken voor andere
    Google-diensten. De informatie die Google verzamelt wordt zo veel mogelijk
    geanonimiseerd. De informatie wordt overgebracht naar en door Google
    opgeslagen op servers in de Verenigde Staten. Google stelt zich te houden aan de
    Privacy Shield principles en is aangesloten bij het Privacy Shield-programma van
    het Amerikaanse Ministerie van Handel. Dit houdt in dat er sprake is van een
    passend beschermingsniveau voor de verwerking van eventuele
    persoonsgegevens.
  • JBS Administration Consultancy, Steenovenstraat 25, 5464 VV Mariaheide,
    verzorgt onze administratie en loonadministratie ten behoeve van nakoming van
    onze administratieve, financiële, fiscale en arbeidsrechtelijke verplichtingen uit
    hoofde van de wet en overeenkomst met derden en personeel. Deze partij heeft
    toegang tot gegevens in onze administratie maar mag deze niet verkopen of
    gebruiken voor eigen doeleinden.
  • Boekhoudgemak/Exact levert onze boekhoudsoftware. Deze partij heeft toegang tot
    bepaalde gegevens in (delen van) onze software, maar mag deze niet verkopen of
    gebruiken voor eigen doeleinden.
    9
    V. Beveiliging persoonsgegevens
    Wij hechten grote waarde aan de beveiliging en bescherming van uw persoonsgegevens
    en zorgen, rekening houdend met de stand van de techniek, voor passende technische en
    organisatorische maatregelen om een op het risico afgestemd beveiligingsniveau te
    waarborgen. In het geval Wij gebruik maken van diensten van derde partijen, zoals een IT-
    leverancier, zullen Wij in het kader van de bescherming van persoonsgegevens in een
    verwerkersovereenkomst afspraken vastleggen over afdoende beveiligingsmaatregelen.
    Wij gaan zorgvuldig om met de gegevens die wij van u ontvangen. Wanneer u onze website
    bezoekt en/of gegevens achterlaat, wordt gebruik gemaakt van moderne
    beveiligingstechnieken, zoals de HTTPS verbinding (Secure Socket Layer).
    Onze kantoren worden afgesloten voor onbevoegden en beschikken over
    toegangscontrole. Onbevoegden weren wij van onze terreinen.
    Onze systemen zijn beveiligd en kennen een gepersonaliseerd account en wachtwoord per
    medewerker. De systemen zijn alleen bereikbaar voor medewerkers die toegang nodig
    hebben in het kader van hun functie en/of werkzaamheden bij Ons.
    VI. Gebruik social media
    Op de website(s) die Wij in stand houden zijn knoppen (ook wel buttons genaamd) en/of
    links opgenomen om webpagina’s te kunnen promoten of delen op sociale (media)
    netwerken of websites van derden, zoals Linkedin of Facebook. Wij houden geen toezicht
    op en zijn niet verantwoordelijk voor de verwerking van uw persoonsgegevens door en via
    zulke derde partijen. Het gebruik van die media is dus voor uw eigen risico. Voordat u van
    die diensten van derde partijen gebruik maakt, is het raadzaam om eerst het privacy
    statement van die derden door te lezen.
    Wij houden de volgende website(s): in stand:
    https://outmatch.nl/
    https://acquisitiegemak.nl/
    https://liefdeopwielen.nl/
    https://www.camping-te-koop.com/
    https://www.hotels-te-koop.com/
    VII. Statistieken en cookies
    Wij houden gebruiksgegevens bij van de website(s) voor statistische doeleinden. De langs
    deze weg verzamelde persoonsgegevens zijn in beginsel anoniem en worden niet door Ons
    verkocht aan derden.
    Teneinde het gebruiksgemak van Onze website(s) te vergroten, wordt gebruik gemaakt
    van zogenoemde ‘cookies’. Een cookie is een klein tekstbestand dat tijdens uw bezoek op
    de website(s) op bijvoorbeeld uw computer, tablet of smartphone wordt geplaatst. U kunt
    het gebruik van deze cookies op elk gewenst moment weigeren, hoewel dit de
    functionaliteit en het gebruiksgemak van de website(s) kan beperken.
    Hoe u cookies uit kunt schakelen of verwijderen wordt hier uitgelegd voor diverse browsers:
     Chrome
     Firefox
     Internet Explorer
     Edge
     Safari (iOS)
     Safari (macOS)
    Wij maken gebruik van de volgende cookies op Onze website(s):
    Cookienaam Functie
    XSRF-TOKEN Er wordt automatisch een XSRF (soms ook CSRF genoemd)
    “token” gegenereerd voor elke actieve gebruikerssessie die wordt
    10
    beheerd door de toepassing. Dit token wordt gebruikt om te
    controleren of de geverifieerde gebruiker daadwerkelijk degene
    die is die de aanvragen naar de toepassing doet. Het token wordt
    automatisch gegenereerd en toegevoegd bij elke pagina request.
    De bewaartermijn is 1 minuut.
    laravel_session
    token
    We gebruiken dit token om op te slaan dat een gebruiker
    aangegeven heeft te weten waar hij/zij informatie kan vinden over
    de cookies, en dat hij/zij de popup hierover niet meer wil zien. De
    bewaartijd is 5 jaar.
    Door gebruik te maken van Onze website(s) geeft u toestemming voor het verwerken van
    de informatie door Google op de wijze en voor de doeleinden zoals hiervoor omschreven.
    Eveneens worden cookies geplaatst door het gebruik van buttons en/of links, zoals hiervoor
    onder ‘Gebruik social media’ is omschreven. Wij hebben geen invloed op het plaatsen en
    gebruik van cookies door die derde partijen.
    Op de website van de Autoriteit Consument en Markt (https://www.consuwijzer.nl/telecom-
    post/internet/privacy/uitleg-cookies ) leest u meer over cookies en hoe u deze kunt
    blokkeren of verwijderen.
    VIII. Aanpassing privacy statement
    Wij hebben steeds het recht de inhoud van dit privacy statement op ieder gewenst moment
    zonder voorafgaande kennisgeving te wijzigen. Aanpassingen van het privacy statement
    worden op de website(s) gepubliceerd. Raadpleeg daarom met regelmaat onze website(s).
    IX. Rechten van betrokkenen waarvan Wij persoonsgegevens verzamelen
    Een verzoek tot inzage, correctie, beperking, verzet, overdraagbaarheid van gegevens,
    verwijdering van uw persoonsgegevens of intrekking van eerder gegeven toestemming,
    kunt u sturen via onderstaande contactgegevens. U ontvangt binnen vier weken na
    ontvangst van uw verzoek nader bericht van ons.
    Er kunnen zich omstandigheden voordoen waarbij Wij aan uw verzoek als betrokkene geen
    of niet volledige uitvoering kunnen geven. Hierbij valt te denken aan situaties waarbij Wij
    belang hebben bij de bescherming van onze (juridische) positie, wettelijke verplichtingen
    en/of bewaartermijnen.
    sX. Contactgegevens
    Vragen n.a.v. dit privacystatement, of ten behoeve van de uitoefening van uw rechten als
    betrokkene kunt u richten aan Ons via:
  • Tel: 0413 820 271 op werkdagen tussen 8.30 uur en 17:00 uur, of
  • via Ons e-mailadres info@outmatch.nl.
    Wij nemen alleen verzoeken in behandeling die betrekking hebben op uw eigen
    persoonsgegevens.
    Dit privacy statement is d.d. 27-02-2024 vastgesteld.