Telefonische acquisitie

Wij realiseren ons heel goed
dat wij het visitekaartje zijn van uw bedrijf!

Waarom telefonische acquisitie?

Veel ondernemers, vertegenwoordigers en verkopers behalen uitstekende resultaten aan de onderhandelingstafel maar vinden het moeilijk om de eerste stap te zetten om nieuwe klanten te werven: Telefonisch contact oftewel telefonische acquisitie. Toch wordt vaak doormiddel van de telefoon het eerste contact gelegd om een afspraak te realiseren.Wij hebben een team van zeer ervaren acquisiteurs die acquireren leuk vinden en zeer gedreven zijn om een goed resultaat te behalen. Op een professionele en correcte manier benaderen wij prospects en/of bestaande relaties om, zonder te pushen, ons doel te bereiken. Wij zijn zeer bekend met de obstakels die wij op ons pad tegenkomen en we weten deze op een serieuze en/of humoristische wijze te overwinnen. Wij realiseren ons heel goed dat wij het visitekaartje zijn van uw bedrijf!

Doeleinden

Telefonische acquisitie is vaak dé manier om:

  • Nieuwe klanten te werven
  • Naamsbekendheid te vergroten
  • Producten en diensten te verkopen
  • Klanttevredenheidsonderzoeken uit te voeren
  • Bezoekafspraken te realiseren
  • Bestaande relaties te onderhouden
  • Follow up te geven aan beurspresentatie
  • Marktonderzoeken uit te voeren

Een zeer succesvol en samenwerkend team

Hoe werken wij?

Onze medewerkers werken allen zelfstandig vanuit huis of bij u op kantoor. Zij hebben echter dagelijks contact met ons kantoor en worden door Outmatch getraind, bijgeschoold en ondersteund. Al onze medewerkers hebben diverse jaren commerciële ervaring en kunnen zich heel snel inleven en inwerken binnen een bedrijf.

Outmatch blijft verantwoordelijk voor het uiteindelijk resultaat en blijft het aanspreekpunt voor de klant.
Als u het prettig vindt om contact te hebben met de acquisiteur, dan is dit uiteraard mogelijk. Een project wordt meestal door een en dezelfde persoon geheel volbracht.

Wij werken middels een online software systeem om de werkzaamheden voor u inzichtelijk, overzichtelijk en meetbaar te maken.
Uiteraard is het ook mogelijk om via VPN-verbindingen in uw eigen CRM-systeem te werken. Door onze jarenlange ervaring zijn wij bekend met vele soorten systemen waardoor wij snel inzetbaar zijn.

Ons inschakelen

U kunt ons inschakelen om uw commerciële binnendienst voor onbepaalde tijd te ondersteunen en/of op projectbasis.
Dit alles tegen een vast uurtarief en opstartkosten. Bij ons heeft u geen vast contract. Wijzigingen in de werkuren kunnen per direct doorgevoerd worden en evaluaties kunnen op ieder moment plaatsvinden.
Outmatch richt zich uitsluitend op de business-to-business markt. Telefonische acquisitie is nagenoeg binnen alle branches inzetbaar.

Goed werk ontstaat in een inspirerende omgeving.

De koffie staat klaar!

Voordelen

Telefonische acquisitie heeft vele voordelen:

  • Direct persoonnlijk contact
  • Direct meetbaar
  • Voorspelbare kosten
  • Zorgt voor continuïteit van de omzet
  • Interactieve informatie
  • Databases blijven up-to-date
  • Direct naamsbekendheid vergroten
  • Zorgt voor continuïteit van bezoekafspraken